تاریخ:شهریور 29, 1399

نوشیدنی وقت خواب : چگونه با نوشیدنی شبانه چربی را از دست بدهیم ؟

نوشیدنی وقت خواب

نوشیدنی وقت خواب – ممکن است بتوانید وزن کم کنید، اما نه آن چربی شکم سرسخت. در حقیقت، زنان از این به عنوان یکی از چالش برانگیزترین بخش های روند کاهش وزن نام می برند. دلیل پشت چربی شکم باقیمانده این است که قسمتهای شکم و لگن حاوی مقدار بیشتری سلولهای چربی هستند که به راحتی به لیپولیز (فرآیند تجزیه چربی) پاسخ نمی دهند.

اما، اگر یک راه حل ساده برای این مشکل بسیار رایج و ناامیدکننده وجود داشته باشد، چه می شود؟ چه می شود اگر یک نوشیدنی طبیعی وجود داشته باشد که شما می توانید خودتان بسازید که نقش مهمی در خلاص شدن از چربی شکم دارد؟ و اگر این نتایج را سریع نشان دهد چه می شود؟

خوب ، یک نوشیدنی وجود دارد و حاوی 5-6 ماده تشکیل دهنده ساده و بسیار معمول است که ممکن است در یخچال داشته باشید یا در فروشگاه مواد غذایی محله قابل خریداری است. این نوشیدنی حاوی خیار، جعفری یا گشنیز، آب لیمو، زنجبیل و آب آلوئه ورا است، و اگر به عنوان نوشیدنی وقت خواب مصرف شود، می تواند متابولیسم شما را در آن ساعات شب تسریع کند.

نوشیدنی وقت خواب

چرا این نوشیدنی مفید است :

نشان داده شده است که خیار به از دست دادن چربی شکم کمک می کند زیرا آنها از آب بالایی برخوردارند و همچنین فیبرهایی که در فرایند هضم مهم هستند. همچنین کالری آنها کم کالری است و یک خیار حاوی 45 کالری است.

جعفری / گشنیز هر دو کم کالری و سرشار از آنتی اکسیدان هستند. آنها همچنین حاوی ویتامین ها و مواد معدنی مهمی هستند، و ادرارآورهای طبیعی هستند که احتباس آب را کاهش می دهند، که به نوبه خود به شما در کاهش وزن کمک می کند.

آب لیمو حاوی ویتامین C است که به عنوان یک آنتی اکسیدان به شما کمک می کند تا سموم را از بین ببرید. و وقتی این سموم بیرون ریختند، احساس بهتر و انرژی بیشتری برای انجام ورزش هایی که در از دست دادن چربی شکم بسیار مهم است خواهید داشت.

نوشیدنی وقت خواب

زنجبیل سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد، که به ذوب شدن چربی شکم کمک کرده و از یبوست جلوگیری می کند همانطور که بدن را به همان روشی که باید کار کند نگه می دارد. ترکیبات موجود در زنجبیل به تنظیم قند خون کمک می کند که به نوبه خود از پرخوری جلوگیری می کند.

آب آلوئه ورا حاوی آنتی اکسیدان های زیادی است که رشد رادیکال های آزاد (سموم) را در بدن به تأخیر می اندازند. همچنین یافت شده است که به تنظیم هضم کمک می کند و شما را از یبوست خلاص می کند، در عین حال باکتریهای سالم موجود در روده شما را عادی می کند.

نوشیدنی وقت خواب

چگونه آن را درست کنیم ؟

مواد لازم :

  • 1 لیمو
  • 1 خیار
  • 1 قاشق غذاخوری زنجبیل رنده شده
  • 1 قاشق غذاخوری آب آلوئه ورا
  • یک دسته گشنیز یا جعفری
  • ½ لیوان آب

دستور تهیه :

تمام مواد را با هم ترکیب کرده و آنها را مخلوط کنید. بعد از بیدار شدن از خواب، نیمی از آن را قبل از خواب و صبح بنوشید تا سبک تر و پرانرژی تر بوده، و شکم و چربی کمتری داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *