تاریخ:مرداد 13, 1399

7 کاری که هنگام کاهش وزن هرگز نباید انجام دهیم! ” نباید های کاهش وزن “

نباید های کاهش وزن

از دست دادن وزن بزرگترین نبردی است که بسیاری از مردم با آن روبرو خواهند شد ، اما ممکن است این افراد با اشتباهاتی مواجه شوند. که ما آنها را نباید های کاهش وزن می دانیم و رد این مقاله به این نباید ها خواهیم پرداخت.

روش های درست و نادرست برای کاهش وزن وجود دارد ، و نتایج طولانی مدت اغلب نشان می دهد چه کسی به طور صحیح وزن خود را از دست داده و چه کسی خیر. اگر سعی می کنید کیلو ها را خیلی سریع ریخته و یا اقدامات افراطی انجام دهید ، می توانید به محض اینکه بار دیگر به روشهای قدیمی خود راه پیدا کنید، وزن بیشتری از آنچه که قبلا بوده اید، یا حتی به شدت بیمار خواهید شد.

اگر قرار است چند سایز لباس را ببندید – چه برای سلامتی و چه برای تصویر خود ، پس در اینجا هفت کار است که هرگز نباید انجام دهید ، با تأکید بر اسلایدهای پنج و شش به طور خاص!

1- گرسنه نگه داشتن خود

اگر سعی در کاهش وزن دارید ، بدترین کاری که می توانید انجام دهید این است که فکر کنید صرف غذای بدن و اساساً گرسنگی از بدن شما راهی برای انجام آن است. اگرچه ممکن است در ابتدا به شما كمك كند كه چند پوند وزن خود را از دست دهید ، اما به محض شروع غذا خوردن ، تمام آن را دوباره برمی گردانید.

کاهش وزن رژیمی

گرسنگی از خود و پرش از وعده های غذایی پایدار نیست و تمام احساس شما گرسنه است. بنابراین ، شما به احتمال زیاد از بند باند سقوط می کنید و به آن کیک می رسید!

2- گذشتن از وعده صبحانه

بیش از 31 میلیون آمریکایی  صبحانه نمی خورند، که مهمترین وعده غذایی روزانه است. بدن شما ساعت ها بدون غذا را گذرانده است و اولین وعده غذایی صبح همان غذایی است که شما را برای روز تنظیم می کند و در عین حال متابولیسم شما را نیز در این فرآیند شروع می کند.

صبحانه و کاهش وزن

اگر هنوز قانع نشده اید که باید صبحانه بخورید ، این واقعیت دارد که کسانی که صبحانه را نمی خورند وزن بیشتری خواهند داشت. پس حتی یک تکه نان تست یا یک کاسه غلات برای شروع کار کافی است.

3- پاکسازی یا سم زدایی

پاکسازی ها و رژیم های سم زدایی روز به روز محبوبیت بیشتری پیدا می کنند ، اما روشی برای کاهش وزن موثر نیستند و برای بدن شما نیز ضروری نیستند. آیا می دانید بدن شما از قبل می داند که چگونه خود را سم زدایی کرده و سموم را بدون کمک یک محصول دیگر از بین ببرد؟

سم زدایی و کاهش وزن

تمام آنچه شما از چنین رژیم غذایی می گیرید ، کمبود آب بدن ، گرسنگی و احساس ناخوشایند است و عوارض بالقوه جدی دارد. همچنین هیچ مدرکی وجود ندارد که بگوید آنها برای سلامتی قلب ، فشار خون یا کلسترول شما مفید هستند.

4- بی خوابی

یکی از موارد مهمی که هنگام تلاش برای کاهش وزن نباید انجام دهید خواب کمتر است. بین خواب کمتر و وزن بیشتر ارتباط تنگاتنگی وجود دارد و افرادی که تمایل دارند بیشتر از خواب بمانند کالری بیشتری می خورند و اشتهای بیشتری دارند.

خواب کاهش وزن

علاوه بر این ، وقتی به اندازه کافی نمی خوابید ، هورمون استرس شما معروف به کورتیزول افزایش می یابد. کورتیزول با افزایش وزن همراه است. حتماً هر شب هفت یا هشت ساعت بی وقفه بخوابید.

5- خیلی زیاد ورزش کنید

همانطور که اکثر متخصصان به شما خواهند گفت ، یک رژیم غذایی سالم و ورزش بهترین گزینه برای کاهش وزن است. با این حال ، شما می توانید خیلی چیزهای خوب داشته باشید.

ورزش کاهش وزن

به مدت نیم ساعت ورزش هوازی به مدت پنج روز در هفته ، یا هوازی شدید سه بار در هفته با ترکیبی از تمرینات قدرتی ، همانطور که توسط انجمن قلب آمریکا توصیه شده است ، انجام دهید.

6- مصرف دارو

قرص کاهش وزن باعث می شود احساس بهتری پیدا کنید و لاغرتر به نظر برسید؟ اما دارو ممکن است شما را لاغر کند ، اما می تواند باعث مرگ شما شود.

دارو کاهش وزن

بسیاری از افراد در جستجوی رفع سریع هستند ، اما با وجود حداقل مقررات FDA در زمینه رژیم غذایی و قرص های کاهش وزن ، شما مواد شیمیایی مضر را وارد بدن خود می کنید که قبلاً با آزمایش دقیق و بی خطر انجام نشده اند.

درعوض ، با ورزش و تغذیه سالم وزن خود را کم کنید و آن بطری های قرص بد را کنار بگذارید! نباید های کاهش وزن وزن رافراموش نکنید.

7- برچسب ها را نخوانید

با خواند برچسب روی محصولات نمیتوانید به این نتیجه برسید که این محصول به درد کاهش وزن شا میخورد مانند نوشابه های رژیمی فاقد شکر.

کاهش وزن

حتی اگر برچسب زدن در قسمت جلوی بسته بگویید که چیزی “چربی کم شده است” است ، برچسب را در پشت بخوانید. احتمالاً خواهید فهمید که اگر چیزی چربی را کاهش داده باشد ، باعث افزایش چیزهای ناسالم دیگر می شود.

نتیجه

از دست دادن وزن یک چالش است ، اما همه حاضر نیستند تلاش خود را انجام دهند و درعوض سعی کنند. به نظر نمی رسد کاهش وزن آسان باشد ، اما اگر این کار را از طریق کار سخت ، فعالیت بدنی و یک رژیم غذایی سالم به دست آورید ، احتمالاً از دست می دهید و وزن خود را حفظ می کنید.

از قرص های رژیمی و مکمل های سم زدایی دور شوید و خود را با یک برنامه غذایی جدید سالم به سمت کاهش وزن هدایت کنید و  نباید های کاهش وزن را جدی بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *